قوانین و مقررات گروه مسعود موحدی یوگا

 

قابل توجه شما متقاضی گرامی برای شرکت در کلیه ی دوره های آنلاین مجموعه مسعود موحدی یوگا، قوانین زیر پیش از ثبت نام به استحضار میرسند. لطفا خواهشمندیم حتما قوانین مجموعه را به طور کامل مطالعه فرمایید و بعد از واریز وجه، ثبت نام شما به منزله پذیرفتن و التزام عملی کامل به قوانین زیر می باشد:

ماده ۱- مجموعه مسعود موحدی یوگا همواره موظف است که کلاس هنرجو را مطابق روز و سانسی که هنرجو در ابتدا ثبت نام نموده برگزار نماید. در صورتی که وقفه در برگزاری کلاس ها یا کنسلی تعدادی از جلسات از طرف مجموعه اعمال گردد، مجموعه متعهد به برگزاری جبرانی کلاس در روز و ساعتی خواهد بود که به هنرجویان اعلام خواهد کرد.

ماده ۲- مربی موظف است که همواره بصورت مجازی پاسخگوی سوالات و نیازهای هنرجویان در رابطه با مطالب کلاس و وضعیت سلامتی آنها باشد.

ماده ۳- از آنجایی که فایل ضبط شده ی کلاس در کانال تلگرام کلاس برای هنرجویان و تنها صرفا از طریق تماشا از طریق اپلیکیشن بدون قابلیت ذخیره بر کامپیوتر یا هر دیوایس دیگری امکان پذیر می‌باشد، در صورت غیبت هنرجو در کلاس، هیچگونه جلسه ی جبرانی برای وی برگزار نخواهد شد و پیگیری مطالب جلسه ی غیبت از طریق کانال برای وی امکان پذیر می‌باشد.

ماده ۴- در صورت ذخیره و انتشار فایل های آموزشی کلاس، در صورت شناسایی فرد خاطی، وی از شرکت در ادامه ی کلاس در ترم مربوطه و همچنین شرکت در کلیه دوره های مجموعه، چه آنلاین و چه حضوری حتی در آینده محروم خواهد شد.

ماده ۵- عودت وجه کلاس در صورت انصراف هنرجو از شرکت در کلاس تنها تا قبل از شروع جلسه ی اول ترم با کسر ۲۵ درصد از مبلغ شهریه امکان پذیر می‌باشد. چنانچه هنرجو بعد از واریز وجه شهریه ی کلاس و شروع جلسه ی اول، بنابر هر دلیلی و مطلقا تحت هر عنوانی در طول ترم نخواهد یا نتواند به حضور در کلاس ادامه دهد، مجموعه هیچگونه تعهدی بابت عودت وجه شهریه به وی نخواهد داشت.

ماده ۶- در صورت غیبت هنرجو در طول ترم، مطلقا تحت هر عنوان و دلیلی، جلسات غیبت سوخت خواهند شد و مجموعه هیچگونه تعهدی بابت جبران جلسات یا عودت وجه آن جلسات به هنرجو ندارد.

ماده ۷- هنرجویان می بایست فقط در سانسی که ثبت نام نموده اند در کلاس ها حضور یابند. تغییر یا تعویض سانس برای هنرجویان تحت هر عنوانی به صورت سر خود و بدون هماهنگی و اکسب جازه قبلی از مربی امکان پذیر نمی باشد و در صورت مراجعه هنرجو در سانسی غیر از سانس خود، مجموعه از پذیرش هنرجو در کلاس معذور میباشد.

ماده ۸- مجموعه موظف به تشکیل کلاس ها در رأس ساعت مقرر می باشد. در صورت تأخیر در شروع کلاس و یا تعجیل در پایان کلاس، مجموعه موظف به جبران تایم از دست رفته با اضافه نمودن به تایم جلسات آتی می باشد. اما در صورت تأخیر هنرجو برای حضور در کلاس یا ترک زودهنگام کلاس، مجموعه هیچگونه تعهدی بابت جبران تایم از دست رفته نخواهد داشت.

ماده ۹- هنرجویان می‌بایست مربی را از هرگونه شرایط پزشکی یا نگرانی های فیزیکی که ممکن است به طور کلی و یا در روز کلاس خود دارند، مطلع سازند. مربی بر اساس این دانش راهنمایی و تمرین به شما ارائه خواهد داد. مسئولیت شما این است که خود را در معرض آسیب و مصدومیت قرار ندهید. همچنین هنرجو موظف به انجام تمرینات، کاملا مطابق برنامه ی تمرینی و جزئیات مؤکد مربی و تهیه ی تمامی ابزارالات ایمنی و کمک آموزشی نظیر مت، آجر یوگا، بند و غیره می‌باشد. انجام هرگونه تمرین فراتر و پیشرفته تر از برنامه ی تمرینی مربی یا در مغایرت با آن اکیدا ممنوع میباشد. در غیر اینصورت مسئولیت مصدومیت و بلندپروازی هنرجو به عهده ی خود شخص هنرجو می‌باشد.

ماده ۱۰- هنرجو موظف است شرایط لازم نظیر اتصال اینترنت و سایر مسائل جنبی مانند مانیتور جهت بالابردن سطح کیفی مطالب دریافتی را فراهم نماید. در صورت قطعی اینترنت از سمت هنرجو، در صورتی که کمتر از نصف هنرجویان کلاس شرایط مشابه داشته باشند (مانند قطعی اینترنت) مجموعه تعهدی به برگزاری کلاس جبرانی نخواهد داشت و هنرجویان میتوانند کلاس را بصورت آفلاین بعدا از کانال مشاهده نمایند. اما در صورت قطعی سراسری اینترنت و عدم دسترسی به کلاس برای بیش از نصف هنرجویان، جلسه کنسل و تاریخ کلاس جبرانی با هماهنگی به بعد موکول خواهد شد.